marți, 7 septembrie 2010

Nane - tricolori

Stiu ca e cam tarziu sa postez melodia asta da mi-a placut asa mult incat asta a fost primu subiect care mi-o trecut prin minte.In melodie canta despre stilu de viata a romanului(nu e vorba de ce face la servici sau de ce face ca sa supravietuiasca in tara asta), dar daca vreti sa stiti mai mult ascultati melodia pentru ca e "buna rau".

O puteti asculta aici. Si daca tot o ascultati nu uitati sa vizitati si canalu lui de youtube.com/StudioSudHop




apropo! v-am spus ca a iesit piesa lunii Iulie? si ca trebe sa scoata un album ? In fine din cate am citit pe twitter.com@NaneSudHop am inteles ca in toamna asta o sa avem o "explozie de Nane", cred ca isi va lansa primu album oficial. Va da-ti seama cat e de mandru? ca insfarsit a reusit sa treaca de la MIXTAPE la ALBUM


io am zis cam multe, va las si pe voi sa comentati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu